משלוחים והחזרות

מדיניות משלוחים ואספקה:

לביצוע בקשת החלפת ניתן לשלוח דרך טופס החלפה - לחצו כאן (לאחר שליחת הטופס אין צורך להתקשר, תקבלו מייל או SMS על ביצוע ההחלפה ע"י שליח)


לקוחות יקרים, עקב ההנחיות החדשות וההגבלות של משרד הבריאות על חברת המשלוחים ייתכנו עיכובים בזמני האספקה (כרגע עד 7 ימי עסקים), עמכם הסליחה ותודה על הסבלנות.

בקנייה מעל 199 ₪ באתר המשלוח ללקוח הוא בחינם ומבוצע באמצעות שליח עד הבית

ברכישה באתר בסכום נמוך מ-199 ₪ יחוייב הלקוח בדמי משלוח בעלות של 30 ₪,המשלוח יבוצע באמצעות שליח עד הבית.

המוצר יסופק ללקוח עד 72 שעות מרגע ביצוע ההזמנה באתר. במידה וההזמנה באתר בוצעה לאחר השעה 14:00, תיחשב ההזמנה כאילו בוצעה ביום העסקים שלאחריו. ב- Black Friday או ביום מבצע SALE גדולים כמו: שופינגIL/יום הרווקים הסיני/ סייבר מאנדיי/ יסופק המוצר עד 5 ימי עסקים.

כאשר ברצון הלקוח להחליף את המוצר קיימות שתי אפשרויות:

באם הלקוח מעוניין להחליף מידה, יישלח שליח עד הבית בחינם בפעם הראשונה. עבור כל החלפה נוספת ייגבו דמי משלוח של 30 ₪. בכל שלב ניתן לבצע החלפות והחזרות בחנויות הרשת בצירוף הוכחת קנייה (חשבונית) ושם תינתן האופציה להחליף את הדגם/מידה. שווי ההחלפה יהיה לפי הסכום ששולם באתר וללא כפל מבצעים בחנות.

 

החלפה/החזרה אפשרית ב-3 תנאים:

1. לא נעשה שימוש במוצר או נגרם לו פגם/נזק

2. המוצר נשמר באריזתו המקורית

3. לא עברו 14 ימים מקבלת המוצר

לביצוע בקשת החלפת ניתן לשלוח טופס החלפה (לאחר שליחת הטופס אין צורך להתקשר, תקבלו מייל או SMS על ביצוע ההחלפה ע"י שליח)

ביצוע ההחלפה עד 7 ימי עסקים

ביטול עסקה

להחזרה וביטול עסקה - לחצו כאן

לאחר מילוי טופס ביטול העסקה, נבצע איסוף ע"י שליח, יש למסור את החבילה לשליח, ברגע שהחבילה תגיע אלינו ולאחר בדיקת החבילה אנו נזכה את כרטיס האשראי או הפייפל (בהתאם לצורה שהעסקה שולמה) של הלקוח המשלם.
זיכוי יעשה עד 14 יום בהתאם לזמן ההגעה חזרה אלינו.

ללא יוצא מן הכלל אנו מספקים חבילות לכלל יישובי ישראל. 


שירות לקוחות

לפרטים ובירורים באשר להפעלת האתר ופעילותו, ניתן לפנות אל סאקוני און ליין בפרטים הבאים:

טלפון: 6922*

טופס יצירת קשר בכל נושא - מענה מהיר
למעבר לשליחת טופס דרך האתר - לחצו כאן